21 mars - Mat- och sovklocka

Så var det måndag igen. I helgen har det inte hänt allt så mycket. Jag var på badhuset med barnen och deras farmor i fredags. Jag måste säga att det var riktigt uppskattat för stora som små:) Så dit ska vi absolut fler gånger!

Jag måste säga att jag är otroligt imponerad utav små barn och bebisar. Är det mat så är det verkligen mat som gäller. Nu, nyss, helst igår om dom får välja.
Leon vaknade när jag satt och skrev här och då var det minsan inget litet gnyss gnyss utan NU ska det vara mat. Jag vet inte om han ens hann slå upp ögonen innan han insåg att han var hungrig.
Den som kom på Skalmans mat- och sovklocka i Bamse måste helt enkelt ha blivit inspirerad utav bebisar. Dom är ganska identiska.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0