7 mars - Tjuven själv

Jag har inte hittat mina nycklar sedan jag använde dom i torsdags eftermiddag. Så nu ikväll har jag och Tommy letat och letat och letat. Jag skakade alla skor i hallen i hopp om att dom hade ramlat i skorna, men icke. Krypt under bord och lyst under soffan, men inga nycklar. Vi letade till och med igenom bilen.
Slutsatsen av allt letande var att om nycklarna hade ramlat ner från hatthyllan så måste Saga ha fått tag på dom. Har Saga fått tag på nycklarna så är det kört, vi kan lika gärna säga hej då till nycklarna för hon är en expert på att gömma.

Så nu har jag vinkat av Tommy som ska åka och träna innebandy och när jag gick in i hallen så bestämde jag mig bara sådär för att sticka händerna i mina svarta höga skor. I dessa skor så hittade jag ett par strumpor och i dessa strumpor så låg mina nycklar. Gissa vilken som hade fått tag på nycklarna?:) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0