7 mars - Mys från frukost till middag

Mitt lillhjärta ligger bredvid mig här i sängen och tittar på Operah. Vi kan det här med att dra sig på morgonen:) Imorse vaknade han och ville äta klockan 7 och sedan så somnade han om. Jag tackade verkligen inte nej till en sovmorgon idag då jag inte kunde somna inatt.

Igår så rullade Leon från mage till rygg. TWICE! Jag och Tommy satt med de största smilbanden man kunnat se på våra läppar. Stolt mor och far:)

Nu ligger han och har en diskussion här bredvid som jag tänker delta i. Så vi ska prata och gosa lite till, sen blir det promenad.


Leon Wincent, 23 december 2010.

Kommentarer
Postat av: ebba

Han är så söt, så det är helt otroligt ! Ta hand om dig, kram.

2011-03-07 @ 21:03:36
URL: http://ebbaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0