4 mars - Längtan

Idag så längtar jag tillbaka till jobbet. Som igår och även dagen innan. Jag längtar efter alla goa kollegor på jobbet och så längtar jag efter alla produkter. Jag längtar extra mycket till jobbet varje gång jag peelar ansiktet eller står och väljer ut en ansiktsmask.
Kort sagt; Jag längtar efter att få jobba idag.

Men sen så har vi den andra sidan av detta. Efter sommaren så börjar jag mest troligt att jobba igen och då kommer jag inte att vilja det. Jag kommer att längta ihjäl mig efter att få spendera dagarna med Leon.
Det är tur att det är några månader kvar. Innan dess så har jag nog hunnit ändrat mig tusen gånger om:)

(Bild tagen från parelleostersund.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0