3 mars - Händig som en rejäl man!

Nu så har jag varit duktig och monterat ihop Leons spjälsäng som vi målat om. Jag lyckades att få ihop den helt utan beskrivning faktiskt! Jaa, jag är stolt.
Nu när sängen är monterad och klar så ser jag hur otroligt mycket som vi har missat och slarvat. Men det fixade jag lätt med vitt nagellack!:) Huvudsaken är att den är vit och inte brun. Då är iallafall jag nöjd.

Det ska bli spännande att se hur det går för barnen att dela rum sen när Leon ska börja sova i spjälsängen. Jag tror faktiskt att det kommer att gå jätte bra. Leon har redan nu sina rutiner och somnar någon gång mellan 20-22 och sover hela natten. Men det hinner nog ändras innan det är dags för honom att klippa strängen från vårat rum:)

Nu sover iallafall båda barnen och sängen är monterad och klar. Då är det väl hög tid för mig att hoppa in i en dusch. Då väl lyckas slita mig ifrån datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0