5 juni - Söndag före söndag

Ikväll så övningskörde jag ännu en gång. Tyvärr gick det inte som jag önskat så är inte allt för glad ikväll. Men men! Det kommer en dag imorgon med och då hoppas jag på bättring från min sida.
Teori frågorna läses högt här hemma tills öronen blöder. Det känns som att man går i skolan ännu en gång, haha. För en gångs skull så är det faktiskt roligt att läsa på någonting.

Invigde syskonvagnen idag också. Love it! Tror att de små tyckte om att få åka tillsammans. Leon kan som inte riktigt släppa blicken från sin storasyster när han ser henne och hon kan inte låta bli att pussas och kramas med honom.



Kommentarer
Postat av: M

Å va mysigt! :D

2011-06-06 @ 11:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0