29 juni - Senaste dagarna

Jag finns kvar här, men just nu händer det en massa saker till och från. Jag är bla. mycket i stan och håller på att jobba på körkortet.
Tränat har jag börjat gjort också. Jag trodde aldrig att jag skulle säga att jag verkligen gillar att träna. Icke sa Nicke, men det gör jag!

Just nu så springer jag mellan sovrummet och vardagsrummet och stoppar nappen i Leon som vaknar och skriker. På skriket så låter det som om min lilla kille har ont, väldans ont. Här hemma så gissar vi på att han är inne i en växperiod eller så är det bissingarna som vill titta ut.
Om man tittar på hur han har mått de senaste dagarna med förkylning, halvkrasslig osv. så skulle det sista alternativet kunna vara rätt. Men det märks ju så småning om.


Nåja, det duger för den här gången. Nu ska jag spöa Kimmen i NHL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0