22 juni - Värk

Tittade nyss klart på "Livet på BB". Mitt när alla hade som ondast så fick jag nå jävulsk ont i magen. Sympati värk? Fast näe, det är nog bara vanlig mensvärk.
Välkommen tillbaka mensvärk! Tvi fyfan.

Leon börjar vända på dygnet nu. Vaken fram mot 23-00 och sover till 11 på dagarna. Mamma Angelica är inte sämre utan hakar på trenden. Försökt fått han att somna men utan resuktat.
Busen börjar tjura på och vill dra upp knäna nu också. Idag så hade han snabbt som den lyckats tagit sig under tvbänken med rumpan och kom inte där ifrån. Min älskade gokille:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

FAN! Jag missade det igår! Varför fick JAG ingen påminnelse!? ;)

2011-06-23 @ 19:32:29
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0