13 juni - Stackars lilla Illion

Idag blev Leon utsatt för elaka tanter som högg honom. Min lilla bebis!
Eller ja. Om sanningen ska fram så skulle han ta sitt vaccin. Men dom högg honom verkligen i benet!
Fast nu ljög jag igen. Jag gick ut då jag inte ens ville vara där och titta på när dom gjorde illa min stackars kille. Tommy satt tappert och höll honom och jag hörde hur han skrek hela vägen ut till ombytesrummet på hälsocentralen. True story.
Min stackars stackars lilla kille. Nu får vi väl se om han får feber inatt då. Sist så fick han inte det utan sov så vackert i 24 timmar istället.

I övrigt så kan allt med körkortsteori gå och dö. Nu ska jag äta bort min sorg.


Mammas kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0