1 juni - Åhåjaja!

Nu ni är vägarna inte trygga längre. Jag har minsan varit ute och övningskört för första gången! (Läs: första gången..EVER i en bil.)

Det gick bra efter mycket om och men. Första gången jag lyckades få bilen att rulla så släppte jag ratten och skrek. Tommys mamma fick slänga sig på handbromsen och sen var det över. Efter det fick jag motorstopp säkert 8 gånger och då började jag få tårar i ögonen för att jag inte lyckades få biljäveln att rulla.
SEN SÅ! Sen kunde även jag köra en bil fram och tillbaka på den lilla vägen. Köra fram, backa, köra fram, backa osv.

Nu jäklar ska även jag fixa körkortet!

Kommentarer
Postat av: tove

lycka till med körkortet! :) visst e det kul att köra haha :D

2011-06-04 @ 14:21:24
URL: http://tovediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0