31 januari - Sista dagen på den första månaden

Så var den första månaden på året redan över.

Inatt hade Leon ont i magen igen, så det blev en halvt vaken natt. Vi båda lyckades slumra mellan kramperna. Lilla lilla bäsen min:(
I övrigt så har vi inte gjort någonting idag. Leon var utmattad efter inatt så han har sovit hela dagen. Jag har pratat med mor min och väntat på att den andra halvan av familjen ska sluta. När dom väl slutade så åkte vi till svärföräldrarna och åt middag och har haft en trevlig kväll.

Nu sover barnen och herren är på träning, så jag ska väl passa på att få duscha och pyssla om mig själv lite när tiden finns. Kanske ska lyxa till det med en ansiktsmask när jag väl håller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0