30 januari - Om att få ett syskon, en "iibo"

Fick en fråga om Sagas reaktion på ett syskon som jag tänkte svara på.

Saga är 1,5 år och förstod nog inte riktigt från början att det kommit ett nytt pyre som också skulle bo här. Men det har smält in nu.
Från början när Leon kom hem så tittade hon knappt åt hans håll. Nu är det en massa kel, kram, puss och klappa på bäbis som gäller. Hon är riktigt go med honom (när hon vill) och att stoppa in nappen tycker hon är väldigt festligt:)

När det kommer till svartsjuka så visar hon inte det rakt av, men beteendet har ändrats. Hon har fått lite mer attityd helt enkelt. Men det är sånt man får räkna med när det kommer syskon. Jag vet att jag också ändrades när min syster kom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du bara sluta...

2011-02-05 @ 01:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0