21 januari - Den där som delar mitt liv med

Jag har en gullig pojkvän som ibland.. ja. Han väljer inte sina ord rätt ibland.
Idag tog jag mig tid till att verkligen försöka fixa till mig och lägga lite mer tid på hår och make up. När min käraste kommer hem så säger han ingenting (!!). Då frågar jag om det inte blev bra och så svarar han stolt:
-Men älskling, du är alltid fin! (Skit stolt över sitt svar, jag lovar!)
Då påpekar jag att jag faktiskt gjort mig lite extra idag och den gulletoken säger:
-Men jag sa ju att du alltid är fin, med ett tvekande leende.

Jag vet vad han menade, men det är lite roligt när han ska försöka få till det och så snubblar han på orden. Jag älskar honom från topp till tå och in och ut



Just nu så sitter vi och myser i soffan med Karl. Han var snäll och kom med pizza och kebab till middag. Dock var det ett hårstrå(!!) i min kebab. Det är ett bevis på att jag inte ska äta skräpmat och absolut inte äta ifrån det där stället i Ytterån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0