14 januari - Hej infektion, hej hej!

Nu är jag hemma igen efter en ny tid på sjukhuset. Den underbara personalen på gyn avd. har tagit så bra hand om mig ännu en gång.
Efter en tillsägelse av en vän så gick jag till gyn då jag fortfarande hade ont i magen efter infektionen. Fick vackert gå ner till akuten direkt där det visade sig att infektionen aldrig läkt och var lite ondare. Så det blev en operation i tisdags natt där dom tog bort det som låg kvar efter förlossningen och igår fick jag komma hem igen.
Klipp klapp, jag mår genast bättre!

Nu ska jag städa upp i denna svinstia jag kallar mitt hem. Det är en liten sessa som har spridit ut alla sina leksaker över hela lägenheten och jag har råkat tappat kläderna där jag stått. Tänk att pojkarna i hemmet är dom mest renliga..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men vilken otur du har haft. Hoppas du får njuta riktigt av eran lilla prins nu.

2011-01-14 @ 11:24:30
URL: http://linneav.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0