8 februari - Tisdag

Vilken snäll pojke jag har fått sedan jag började med kolikdropparna! Visserligen bara gått 4 dagar, men han gråter inte som han gjorde innan. Jag är så innerligt glad för hans skull att dom hjälpte så han slipper ha ont! Mammas älskling.

Idag så kom Marielle hit och lekte med mig och Leon. Blev en riktigt bra dag! Dock så fick jag en rejäl huvudvärk och frossa efter att hon åkt hem. Jag skulle tro att jag håller på att åka på feber. Jädrans otur!
Så nu blir det en alvedon, massa vatten, ett leende på läpparna och lägga sig i sängen och titta på film. Imorgon ska jag minsan inte ha feber för då tänkte jag ut och göra backen här utanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0