7 februari - Jäkla hormoner

Vilken känsloapa jag har blivit sedan jag var gravid. Fastnade hormonerna i huvudet och vägrar att försvinna eller?
Ikväll svallar mina känslor över igen och jag saknar en massa människor.
Jag saknar Mikaela..
Jag saknar Marcus..
Jag saknar Marielle..
Jag saknar mamma..
Jag saknar Simon..
Jag saknar Fia..
Jag saknar Mattias (och hans goda bakverk!!)..
Jag saknar en massa massa fler vänner och människor i min omgivning. Jag önskar att jag hade kunnat trollat hit allihopa och bara startat en massiv gruppkram. Det hade varit en toppen avslutning på min dag.

Meen när inte vännerna är här så har jag ju alltid min älskade sambo i reserv (skämt åsido). Nej, men jag ska nog ta och krypa in i hans famn nu och låta mina jädra hormoner svalla bäst dom vill.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag saknar dig/er med! <3

2011-02-11 @ 15:56:58
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0