7 februari - Det här med att vara trött

Leon sitter i sin lilla gungstol och är så trött att han tittar i kors, men sova tänker han minsan inte göra. Han gör allt han kan för att försöka vara vaken trots att han sjunker ihop mer och mer för varje andetag. Sötfis:)

Jag sitter och tittar på de första bilderna från när Leon kom. Det är "bara" 6½ vecka sedan han kom, men ändå så glömmer man hur liten han var då. Det jag däremot aldrig kommer att glömma är den obeskrivliga lycka jag kände den 23december när han föddes. Min älskade prins Leon.


Kommentarer
Postat av: Sofia

6 och en halv vecka och jag har inte träffat lille prinsen än. Angelica, detta måste åtgärdas. ;) puss&kram

2011-02-07 @ 21:20:16
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0