27 februari - Fre, lö, sön

Jag har nog trots allt en utav världens snällaste pappor. Med lite tur så kommer han och plastmor skjutsa mig och Leon till Umeå för att hälsa på mamma om några dagar. Jag håller alla tummar och tår för det!

Vad har hänt annars i helgen då?
I fredags så hade vi mys med Karl-A i vanlig ordning. Vi lagade tacogratäng med ruccola och tittade på film. Blev även lite spel på det.
I lördags så var jag och barnen hos svärmor och hade en slapp lördagsmorgon. Efter ett tag så kom Karl och hämtade mig och Leon så åkte vi in till stan för att titta på Tommy när han spelade innebandy.
Idag så har vi haft det ännu slappare. Blev en liten promenad i det otroligt sköna vädret och sen så kom min far och plastmor på besök. Leon fick lite kläder och Saga fick en ny mössa.

Nu då? Nu blir det ännu mera mys och film. Vi tycker om att mysa här hemma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0