19 februari - Kära och goa minnen

Kan inte sova som vanligt. Tommy som nästan bara behöver titta på sängen för att somna lyckades väl somna efter 2 minuter. Tänk om det var så lätt.

Istället för att sova så ligger jag och tänker tillbaka på förlossningen och inser att jag inte skrivit någon förlossningsberättelse än. Jag tycker nästan att jag borde göra det:) Jag får nog så lov att skriva den i minst 2 delar så den inte blir oändlig.
Nu när jag tänker tillbaka så inser jag hur roligt jag egentligen hade det under mina 11 timmar. När jag tänkte tillbaka veckan efter så kom jag ju bara ihåg smärtan.

Ja ja, mer om det senare. Ska nog slå på ett avsnitt av Cougar town och försöka somna inom en någonlunda tidsgräns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0