3 mars - Tusen påhitt och en händelse

Vi kommer nog aldrig att bli klar med vårat hem. Nu har vi kommit på att vi vill ha en ny matta till vardagsrummet bla. och nyss så plockade jag bort alla mina "skötebarn" ur hyllorna i badrummet så Tommy kan måla om ställningen där.
Det blir nog bra det här. För denna gång iallafall.


Igår så fick min älskade mor komma hem över dagen. Gissa vilka som var där och pysslade om henne?:)
Det var jätte skönt att få tillbringa en heldag med mamsen. Synd bara att vi var tvungen att "lämna tillbaka" henne. Haha! Men på tisdag så ska jag få krama om henne igen. Älskade mamma.

Förutom stök och påhälsningar så har vi mest spelat Call of Duty i helgen. Tommy är så nöjd över att jag äntligen insett hur roligt det faktiskt är. Jag var tydligen en jätte bra flickvän nu. Pfft! Som om jag inte var det innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0