26 april - pÅsK i BiLdEr

Igår så bestämde jag och Leon oss för att åka till min far och spendera natten i mitt gamla barnrum. Innan så var jag banne mig ute och gick ÖVER 3 timmar! Ni kan ju tänka er vilken träningsvärk jag har idag, heeh.

Idag så hälsade vi på lillemans mormor och sen tok handlade vi kläder. Thank you Gud för att du uppfann presentkorten!
Var även en jätte snäll storasyster och bjöd min syster på lunch. End of the day.

Jaja. I påsk så har vi myst och nu ska jag knapra en morot och hoppas på att babyhullet försvinner på 2 sekunder.







Kul att allt blir suddigt. Eh NE.


Kommentarer
Postat av: Emie

åh, så söta barnen är! :)

2011-04-26 @ 21:00:05
URL: http://eajn.webblogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

hmm, ja det är svårt det där.. vi är intresserade av namngivning, men vet inte så mycket om det.. ska kolla upp det lite mer =)

2011-04-27 @ 12:11:48
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0