1 september - Fågeljakt

Tänk att jag redan jobbat 3 dagar och det känns redan som om det gått flera veckor. När man väl jobbar så försvinner man verkligen i jobbet.
Idag så hade vi inte bara en, utan två, fågelincedenter på jobbet. Stod ensam i butiken (typiskt) och så flög det två små gråsparvar in i butiken och rörde runt. En upp på övervåningen och en nere. Så efter att ha jagat fåglar i en timma så var jag helt SLUT och insåg att jag måste börja tidigare imorgon för att torka fågelskit i butiken och dammsuga massa fjädrar. Ingen bra dag!

Nu har jag vinkat av mitt hjärta som ska träna. Konstigt att även fast man bor ihop så hinner man aldrig träffas för det är jobb, möten, träningar och sen så vips ligger man och sover. Men jag är ändå nöjd för jag har världens bästa vid min sida oavsätt avstånd.


Min prins, min framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0