8 september - Spontant klipp

JAG HAR KLIPPT LUGG! Blev så otroligt less på mitt hår idag så jag gick in till frisören hos AQUI och frågade om hon hade en tid att klippa lugg då, och vips så var jag några hårstrån fattigare. Jag blev faktiskt nöjd, men det är fortfarande lite ovant. Var ju över ett år sedan som jag hade lugg sist och då hade jag mitt långa långa hår.
Det är nog hårets dag idag, för min kära lillasyster har äntligen förstått att hon inte ska vara vit i håret, utan brunett. Jag måste nog säga att jag är stolt över henne!

Om jag orkar så lägger jag in en bild eller två sen. Jag har åkt på en dyngförkylning, så nu ska jag ta två alvedon och lägga mig i soffan och suga på ett paket halstabletter. Nu är nog febern olyckligt nära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0