6 september - Färga håret

Vad dagen gått fort! Kom precis hem ifrån Trångsviken där jag spenderad dagen med Sara och svärmor. Var och köpte lite hårfärg nere på ICA innan jag kom hem eftersom Marielle kommer hit när som helst. vi ska fixa och färga håret på varandra. Dock hade dom bara ljusröd färg nere på ica, så vi får väl se hur resultatet blir, haha.
Kanske kan slänga in en "före och efter" på håret sen.

Men nu ska jag skynda min att laga mat till en man som snart kommer hem efter att ha jobbat över och till hans lilla dotter som är super grinig av hunger. Jag har dock ingen aning vad jag ska laga för något. Jag är sämst på sista minuten middagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0