5 september - Gårdagen

Blev en bra men konstig gårdag. Var ju som sagt på stan och shoppade med min far och hans fru hela förmiddagen och hade det jätte trevligt.
Efter att ha kommit hem så slog slöheten in och vi låg bara i soffan och tittade på film medans tiden inte verkade vilja gå alls. Efter två filmer på var klockan "bara" 23:00 och vi var ännu slöare men inte tillräckligt för att somna. Kanske blir en piggare kväll ikväll :)

Idag ska vi in till stan igen och ha mys hela familjen. Så nu är det frukost och sen är det väl bara till att fixa sig.

Lite utav gårdagens handling. Har bestämt mig att jag ska införskaffa mig en väst till hösten också. Såg att gina har en råsnygg med skinn på bysten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0