3 september - Sjukskriven

Har ont i läpparna och munnen och det är ett tecken på att jag börjar bli sjuk. Jag vill inte bli sjuk just nu, det känns som att det har varit tillräckligt med saker fram tills nu. Gud vill straffa mig och hålla mig klen på ett eller annat vis och man kan undra varför. Tur är väl att jag är gjord av sten!! Haha.

Farbror doktorn var det idag ja! Var till en vänlig herre som sjukskrev mig på 50% tills vidare. Jag är faktiskt glad över hans beslut för jag vill inte sluta jobba! Jag vill inte sitta inomhus och ha ont som en jäkla kärring, samtidigt som jag vet att jag kan inte jobba heltid och knappt kunna stå upp. Det var en bra doktor!
Det komiska var att när vi satt inne i rummet och han fixade med papprena så kunde jag pinsamt nog inte hålla mig för skratt. Det var så att bebisen fick för sig att vakna och för första gången sparka såg att ut som att någon spelade på en trumma ovanpå magen min. Redan en busunge!

Nu kom Karl så nu ska vi titta på fotboll, Sverige - Ungern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0