29 september - Push up för läpparna!

Var och hälsade på min gamla skola idag. Det känns skönt att göra det ibland, för då påminner jag mig själv om varför jag avskydde skolan och hur glad jag är över att ha tagit studenten! Haha. Träffade på lite kompisar där och pratade en massa skoj, sen blev det jobb.
Nyheter till jobbet är att det kom en ny plumper till läpparna idag. Jag trodde helt ärligt talat inte att det skulle funka, så jag strök på det där på läpparna och HEJ vilken chock jag fick. Det började genast brännas till i läpparna och jag blev lätt domnad. När jag senare tittade i spegeln så hade läpparna fått sig en rejäl push up!
Så även fast jag inte vill erkänna det så tror jag att det är min nya "must have". Ni får kika förbi Parelle och titta in den nya rosa läckerbiten.


Här har resultatet börjat minskat, men jag är nöjd!

 

Nu så ska jag bara vänta på att min NisseLasse ska komma hem från sitt jobb så vi kan laga god mat och mysa kvällen lång. Jag är på strålande humör och tänkte försöka smitta av mig på honom så han blir lika busig och glad som jag efter en dag utav arbete.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Heej tjejen! Hur är läget? Funkar det verkligen det där läppglanset? Har alltid velat prova, vad kostar det? Puss

2010-09-30 @ 20:47:15
URL: http://mathildastrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0