29 september - Ny barnvagn

Sitter och tittar på barnvagnar på blocket. Kom ju på att vi måste ha en vagn till eftersom vagnen som Saga har måste hon ha i vinter då sulkyn inte går att ha i vintervädret.
För mig så tar det emot att köpa en ny vagn för 6-7000 kr när jag kan hitta en som knappt är använd på blocket för 1-2000 kr istället. Då kan vi ju lägga pengarna som blir över på massa annat mys till bebisen OCH Saga! Det gäller att tänka smart!

Jag måste ändå erkänna att vi faktiskt köpte bilbarnstolen till lillen sprillans ny. Fast vi fyndade den ju på rean. Hehe! Nej, men en bilbarnstol känns som att det vill jag faktiskt köpa helt nytt. Vet inte varför, men mina tvångstankar övertalade mig till det.
Hoppas bara vi hittar en bra barnvagn snart. Man vet ju aldrig när lilleman kommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0