28 september - Magen vecka 29


Vecka 29+0
Jag tror banne mig att jag ska spricka snart! Ändå har jag haft en sån otrolig tur
hittills som inte har fått några bristningar.
Med tanke på vad som hänt de senaste två veckorna så förstår jag att det gör ont
i magen och i muskulaturen. Min lilla kille växer sig stor! ♥

Hoppas på lite sömn inatt också. De senaste nätterna har jag sovit oroligt och
har mest haft ont i magen. Vaknat av att jag sitter i sängen och pratar med annat
folk som jag trott sitta där men inte finns. Det hände minst tre gånger inatt!
Igår natt så vaknade jag flera gånger av att jag satt i sängen och stirrade ut
Tommy. Tur han inte vaknade för då hade han nog blivit rädd.

Kommentarer
Postat av: Emelie

det ser så mysigt ut, men jag är glad att det inte är jag, jag som älskar att sova på mage, haha! :D

2010-09-28 @ 22:55:29
URL: http://emien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0