28 september - Längtan efter skolan

Hemma och nyäten efter en dag i arbete. Visserligen bara 4 timmar, men dom 4 timmarna känns på kroppen. Jag är hur som helst nöjd! Älskar mitt jobb och är så glad över att jag fått det!

Idag var jag så hungrig när jag åkte hem att jag skakade. Det blev raka vägen in till ICA för att köpa fädig pasta bolognese som man värmer upp i stekpanna. Men man måste ju göra lite extra, så jag köpte färska champinjoner och blandade i. Galet gott!

Vad händer nu då? Klockan är 18 och jag är mätt och redan trött. Kan ju fan inte gå och lägga mig nu, någon måtta får det vara på ålderdomen. Skulle visserligen behövt fixa lite med försäkringskassan, men dom har ju inte öppet. Tänk om man ändå hade haft skola och läxor nu så man hade kunnat sysselsatt sig. Ja jag är seriös skamligt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0