27 september - Ny telefon

Just ja! Idag så tog min kära framtid fram en underbar sida hos sig själv och överraskade mig med att ta intiativet att beställa hem en ny telefon till mig. Blev en svart Samsung S800 JET som jag skrev om i helgen. Gissa om jag blev glad?! Nu längtar jag tills den kommer.
Varför beställa en Samsung JET när man kan fixa hem en Iphone 4 kan vissa tänka nu. Ja, mitt svar är enkelt.
-Jag behöver inte det allra senaste bara för att det är en trendig sak. Jag vet att jag använder mig inte utav allt som en Iphone innehåller, utan Samsung JET passar mig utmärkt då den har en lite bättre kamera, går bra att surfa med, väcker mig på morgonen och jag kan ringa och smsa. Mer än så behöver jag inte göra med min telefon. Varför betala flera tusen kronor extra för något som jag inte behöver?

Anyway. Igår gick jag och Tommy och la oss 19.40!! Värt att skratta åt, men vi båda var så galet jävla trötta! Jag trodde aldrig att jag skulle lägga mig såhär tidigt..någonsin! Som det känns just nu så kommer jag nog att göra det ikväll med. Iallafall mysa ner mig i sängen och titta på tv.
Så nu ska jag göra iordning en tallrik med fil och flingor som jag har fått ett himlans begär utav på sista tiden! Mumma!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0