26 september - Barn som bits

Hemma efter en eftermiddag hos svärföräldrarna. Vi har tittat på Idol heela hela tiden och jag tänker inte gnälla. Blev ganska fast för det jag med faktiskt.
Om jag hade orkat klivit upp ifrån golvet med min klumpmage så hade jag hämtat kameran och lagt in en bild på Sagas tandmärken som sitter inprintat i min arm. Vi hade slagsmål idag när vi skulle klippa hennes naglar och hennes vassaste vapen var såklart -tänderna.
Vad är det med barn och bitas egentligen? Jag minns inte att jag höll på med sånt, men kommer ihåg när min lillasyster bet mig i ryggen så jag trodde fan i mig att hennes tänder skulle fastna. Illrött, klockrena tandavtryck och lite blod. Då var hon jäkla billig ska ni veta! Men det är ju snart 13-15 år sedan så hon är gott och väl förlåten, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0