25 september - En dag i stan

Idag har vi varit en tur in till stan för att handla en ny dvd till sovrummet och så ville hjärtat ha ett nytt spel till xboxet. Vi köpte även ett nytt munstycke till dammsugaren så vi slipper slå sönder golvet för att få upp skräpet.
Hjärtat tyckte att jag behövde en ny telefon så vi hittade en Samsung S800 JET som jag blev riktigt sugen på. Den har det mesta jag behöver använda mig utav och jag blev nöjd. Köpte den inte idag, men får se om det blir ett köp till veckan. Min nuvarande stänger bara av sig, så jag skulle bli glad över en ny.

Nej, nu måste jag tillbaka till köket så jag inte bränner kotletterna jag tänkte vi skulle äta till middag. Lyckas alltid med att bränna maten pga. datorn, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0