23 september - Yrar

Känns som att jag bokstavligen skulle kunna snora ner Tyskland så snorig som jag är! Just nu så bränner hela ansiktet, jag snorar och tror banne mig att jag börjar yra också. Fick för mig att jag såg skuggor som gick över väggarna, men nog fan måste jag yra då? Feberyra eller något. Fast å andra sidan så kanske "vålnaderna" som jag skrivit om är tillbaka. Who knows..

Nej, jag måste nog knapra alvedon och lägga mig. Herren i hemmet ska ju ändå bara titta på HOCKEY. Det är inte ens Sverige mot något lag, då hade jag gått med på att se själv.
Vem i hela helvete kom på den sporten och VARFÖR låter telia oss ha canal+sport FRITT i nästan två veckor?! När jag är sjuk också om jag ska vara egoistisk och tänka så....
Nej, jädra telia! Dom vill att folk ska skilja sig efter dessa veckor så fler killar vill skaffa den kanalen. Jag är helt hundra på det!
Då vill jag ha canal+drama i två veckor och så ska dom BARA visa The notebook och sånna filmer. Då ska männen få se hur roligt det är! Heeh!

Nej, åter igen, jag måste nog lägga mig. Tror att jag är mer arg för att jag är sjuk än vad jag är på allt annat. Lika bra att lägga mig istället för att lipa på sporten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0