23 september - I ♥ DAD

Idag är jag hemma och är sjuk. Den här skiten har hållt i sig över tre veckor nu. Kanske börjar bli dags att bli frisk borde man tycka, men nepp. Min kropp har varit mer anti mig än någonsin sedan jag blev gravid, haha.

Efter jobbet igår så tog jag en fika tillsammans med min vän Lina. Vi har inte träffats sedan vi tog studenten i juni och magarna var mycket mindre än vad dom är nu. Hon ska nämligen också ha bebis fast i november. Så ville ju få träffa henne innan den lilla ska komma:)
Det komiska med henne och mig är att hon är raka motsatsen. Hon har inte mått illa, inte vait sugen på saker, ingen halsbränna, ingen foglossning och ingen smärta. Allt har bara flytit på perfekt! Då blev jag riktigt avundsjuk men hoppades för hennes skull på att sista tiden skulle flyta på lika bra som det gjort:)
Efter att vi fikat klart så gick vi förbi HM där jag inte kunde undgå att handla en body och strumpor som jag kikat på ganska länge.


Nu ska jag lägga mig i sängen igen och dricka varm mjölk med vitlök och honung. Min mor har tjatat på mig om den drycken sedan igår, så jag får väl dricka det då och se om det fungerar. Usch, jag får redan kväljningar utav bara tanken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0