21 september - En dag på stan

Ja. Det som började med att bli en kort dag slutade med att jag stannade kvar hela dagen i stan. Kom alldeles precis hem.
Jobbade till 14 och efter det så hämtade min kära bror upp mig på jobbet så vi har spenderat lite syskon tid. Fikat, tittat på bebiskläder och snackat en jävla massa skit från himlen och ner på backen.
Efter att ha vandrat runt någon timma så åkte vi båda med mamma för att titta på en ny lägenhet till henne. När titten var över så åkte jag och mamma iväg till Willys så jag kunde handla upp min stackars lön på mat. Avskyr att handla mat för jag har ingen aning om vart den tar vägen när man väl handlat den! Känns som att vi aldrig lagar mat här hemma men ändå så står skåpen tomma.

Nu ska jag hoppa in i duschen och överraska herren i hemmet. Saknat han idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0