20 september - MVC

Så var man åter hemma efter ett besök hos barnmorskan.
Lillen växer för fullt och hans hjärta lät även idag jätte bra. Finns inget mer underbart än att få ligga där och lyssna till bebisens hjärta samtidigt som man känner att han ligger och sparkar.
Nu är det bara att invänta nästa besök. Nästa vecka så börjar även föräldragruppen.

Nu ska jag gå och äta mig en lunchig frukost och sen så måste jag nog vila ett litet tag. Vi somnade strax efter klockan 20 igår, men ändå så är jag trött idag. Måste nog vara hösten som påverkar dygnsryttmen lite:)

Åå andra sidan kanske jag ligger kvar lite. Ligger och tittar på magen och ser hur han stökar på och lyfter där inne. Huden "springer runt" på magen. Eller ja..mer en stor knöl, haha.
Min och Tommys lilla buse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0