2 september - Sluta bränn tevattnet!

Så har snart hela veckan gått. Idag var min sista arbetsdag för den här veckan och måste faktiskt erkänna att det är lite skönt. Jag verkligen älskar mitt jobb, men när man mår mindre bra så är det inge roligt att jobba. Jag nästan känner mig sjuk bara för att jag inte kan jobba i mitt vanliga tempo och hålla igång som jag alltid gör.
Idag var jag inte så kry efter gårdagens fågeljakt så jag har fått suttit på en pall och packat upp varor. Kanske får ta dit en rullstol som Elin kan skjutsa runt mig på, haha.

Pappa och plastmamma var nyss här och hälsade på. Jag fick ett fint inslaget paket med en kokbok inuti utav dom med ett meddelande om att det var dags att sluta bränna tevattnet. Ha...haha...ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0