19 september - Smärta i magen

Har inte alls haft tid att sitta vid datorn i helgen vilket har varit otroligt skönt. Har egentligen inte tid nu heller då jag tar igen lite tid med min egna lilla familj här hemma.

Inatt blev det en tur till förlossningen..igen. Jag har haft så jädrans ont och sånna spänningar i magen sedan i fredags att dem ville titta hur det var med lillen och kolla vad det kunde va. Vi här hemma är bara glad över att det inte var någon som ville ut. Hur skulle jag ha klarat det utan Tommy då han inte var hemma?!
Prinsens lilla hjärta slog perfekt iallafall och hans otroliga rörlighet dygnet runt tydde på att han mår bra där inne.
Även fast vi längtar mer än allt annat tills han kommer så får han faktiskt ta och ligga där inne och fortsätta ha det bra tills tiden har gått ut.

Igår kväll lyckades jag spela in en liten snutt på lillen när han juxa på i magen. Hela magen går i vågor ibland och sen så ser det ut som att han ligger och trummar.

Nu ska vi lägga oss och äta glass. Förhoppningsvis blir det till att somna tidigt så jag orkar upp till imorgon då jag och magen ska till barnmorskan igen och väga/mäta. Ska bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0