17 september - Jag ska städa

Dags för att åka på jobbet och jag efterlämnar mig världens stökigaste lägenhet. Ibland har jag så bråttom att jag bara droppar sakerna där jag står och börjar på någonting nytt. Det blir en ond cirkel vill jag lova.. Jag har tur som har en sambo som orkar med mina stökigheter.

Denna helg är jag sambofri och första kvällen spenderar jag hemma hos min pappa tillsammans med min syster och plastmor. Vi ska äta kinamat, titta på film och lägga ansiktsmask. Ni vet typiska "tjej grejer".
Igår ringde min plastmor och berättade att jag fått en lillasyster. Jag fick panik och fattade inte ett dugg vad hon menade. Visade sig sen att dom har köpt en liten kisse som kommer på måndag. Alltså, en liten lillasyster:)

Förlåt älskling. Jag ska städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0