16 septemer - En helt vanlig dag

Har ingenting att skriva idag. Ingenting som är speciellt nämnvärt, inget extra, ingenting har hänt. Eller ja.. Vi kom ju visserligen nyligen hem ifrån svärmor som bjöd på middag:) Tommy och hans pappa klagar som vanligt på mig och min förmåga över att inte förstå deras idiotiska skämt. Ungefär så har denna dag sett ut.
Sitter för övrigt i sovrummet och tittar på hur otroligt fint det blev när jag bytte gardiner. Jag vill på IKEA nu så jag kan få köpa mer gardiner och byta runt om i hela lägenheten! Blev så inspirerad helt plötsligt och vill dekorera om i lägenheten.

Ska väl förflytta mig till soffan och titta på film med Tommy nu. Han tjatar om att han vill se Toy story 3, men jag vägrar! Jag är rädd och får myror i kroppen utav dom filmerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0