15 september - Heldag hemma

Good morning! Idag är jag hemma hela dagen med en tussig liten guldlock. Min egna förkylning säger egoistiskt nog att det faktiskt är lite skönt att få mysa hemma hela dagen.
Jag åt nyss frukost, exotisk müsli med mjölk och tänkte att jag skulle göra lite annorluna genom att krydda med kanel. JO tjena! Som om jag kände någon smak i huvudtaget. Har inte känt någon doft eller smak på hela morgonen. Och då tänkte jag, varför inte ta och äta lever eller någonting annat äckligt närman ändå är nollställd?
Ja, kanske är tur att man är hemma från jobbet ändå med tanke på att jag hade inte kunnat känt någon doft. För det är faktiskt svårare att sälja dofterna när man inte känner dem själv.

Idag hade jag tänk se vad jag orkar och kan göra med bloggen. Funderar på att ta mig i kragen och fixa en header, men latheten säger alltid att det är roligare att göra någonting annat. Plus att jag bokstavligen suger på photoshop. Vad hände med paint liksom? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0