15 september - Cappuccino

Det blev ingen match ikväll då sessan blivit sämre. Så nu är Tommy nere på affären och handlar frukt och cappuccino så blir det mjukbyxor och mys framför tvn ikväll istället.
Innan vi slänger på en film så ska jag samtala med chefen om de närmaste dagarna och sätta på vattnet till cappuccinon.
Pst! Jag fuskar och gör inte min egen cappuccino, utan jag använder vatten och pulver. Men nog ska ni se att det är gott det med!

Fick nyss ett nytt brev från centern. Undra hur less halva Sverige är på valet i det här läget? Varje jäkla dag så får jag ett brev om att jag ska rösta på varje parti och hur bra dom är och vad JAG får ut av det. Det vet inte dom ett skit om!
Tänk att man inte ens kan få gå in på ICA och handla en mjölk jäkel utan att ska bli stoppad av tre olika partier som vill proppa på mig en massa papper.
Länge leve dagen då valet är över!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Angelica, du har ju också fått till en fin design! :D

2010-09-15 @ 20:57:41
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du det där med klippning iaf. Det varken känns eller hörs (iaf inte för mig). :) Dock känns det ju dagarna efter...

2010-09-15 @ 21:02:58
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0