14 september - Yves Saint Laurent

Så var jag hemma efter en lång dag inne i staden. Kom iallafall hem tidigare än vad jag trodde att jag skulle göra och det tänker jag inte gråta över!

Ikväll har jobbet haft en Yves Saint Laurent kväll med middag och skoj. Det är så otroligt roligt att få vara på sånna här saker och lära sig en massa nytt!
Med i påsen hem ikväll var en ny foundation, Teint Miracle, ifrån Lancôme (1) som ska komma i butik när som helst. Fick även YSL's concealer Anti-cernes (2), som är super duper att täcka mörka ringar under ögonen! Sist men inte minst så låg det en YSL voile éclat dété tan booster (3) i den lilla gopåsen.

Nu känner jag mig laddad för att jobba igen. Man får lite extra inspiration till make up och sånt roligt. Hoppas jag har en make up inspiration snart så jag kan föra detta liv vidare!
För er som inte vet så jobbar jag som säljare av kosmetik och hudvård på Parelle cosmetics i Östersund. Jag har även hand om brud/fest make up, samt make up inspirationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0