14 september - 91 dagar kvar till BF

Idag går jag in i, som dom säger, vecka 28 (27+0). Dock föredrar jag att säga vecka 27 för annars säger mitt huvud att det är kortare tid kvar än vad det är.
Jag har alltså 91 dagar kvar till beräknad förlossning.
Jag har gått 189 dagar av 280.
Prins är beräknad att komma den 14e december.

Snart kommer ni att få gissa när prinsen vill komma ut. Jag själv tror att han kommer att komma den 30e november. Alltså två veckor tidigare än beräknat. Tommy är nära mig och gissar på den 28:e november. Vi har en tendens i våra släkten att alla ska komma tidigt, så magkänslan säger att denna gång är densamma.

Vi ska ta en ny bild på magen i veckan och se vad som hänt de senaste två veckorna. Med tanke på vilken fart som min mage har växt på senaste tiden så är jag förvånad, och glad (!), över att jag inte fått bristningar än. Jag har varit lite duktig iallafall med att smörja in magen, så vi får väl se hur det blir framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0