13 september - Lancôme gel éclat

Nu minsan slänger vi in ett inlägg för att fira! Ikväll använde jag för första gången upp det sista ur min ansiktsrengöring. Jag har alltså för första gången använt en hel tub med rengöring utan att byta! Låter kanske lite löjligt, men med mitt jobb så blir man lite bortskämd och får nya produkter titt som tätt och då orkar jag inte använda upp det jag "håller på med", utan jag byter till det nya.
Rengöringen var Lancôme gel éclat. Den har varit den rengöring som jag känt varit mest behövlig för min hud de senaste veckorna. MEN just nu så inväntar jag fortfarande min nya ifrån Chanel och hoppas på att den är lika underbar.

Undra om inte det börjar bli dags att slänga in en flik för hudvård snart?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack Angelica! :)

Har du läst min förlossningsberättelse då? ;)

2010-09-14 @ 12:02:04
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0