13 september - IKEA

Vad klockan tickar iväg när man är inne i någonting! Idag slutade jag jobba klockan 14 och var hemma i samma veva som Tommy slutade för omväxlingens skull. För första gången på länge så kunde jag laga middag (blev korvstroganoff) och äta tillsammans med familjen.
Sedan middagen så har jag suttit på IKEAs hemsida och gjort iordning en inköpslista tills vi ska iväg på en sista runda innan prinsen kommer. Dock så är det inte mycket saker till barnrummet eftersom vi fått så mycket till båda barnen:)
Den här gången tänkte jag uppdatera lite i sängkläder, gardiner och köksredskap. Vill även ha en ny matta och nya lampor till kök och vardagsrum, men faktiskt (!!!) så hade inte IKEA någonting att erbjuda som jag var intresserad utav.
Just nu så har vi en "luddig" matta som Saga älskar att dra lös trådar i. Dessutom så är den skitsvår att dammsuga då allt smådamm och skit gömmer sig inuti den. Nej, jag vill ha en mjuk , icke luddig, matta för ett bra pris. Vem vill betala 5000:- för en matta?! Inte jag iallafall!


Eftersom vi är expert på att slänga saker under sängen så är en sånhär sänglåda ett absolut nödvändigt inköp denna gång. Då kanske vi slipper krypa under för att hitta saker, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0