12 september - Sjuk av stök

Har äntligen slagit mig ner i soffan i några sekunder för att vila. De senaste dagarna har jag inte mått så bra och Tommy har jobbat en massa, så då har våran lägenhet fått lida och blivit stökig och äcklig.
Nu blev jag less över att för varje gång jag ska ta något ut kryddskåpet i köket så blir jag kladdig utav os som fastnat på fläkten, och för varje gång jag går in i sovrummet så står det en "saker som ska göras" -kasse på golvet och inte blir gjord. Nej, nu tog jag tag i allt och rensade lådor och bytte gardiner.
Foglossningen fick onda och snoret fick rinna bäst fan det ville! Jag kan ju inte ska drunka och dö förbannad i mitt eget hem för att jag är lat.

Nu är jag klar och trött så nu ska jag ta mig en dusch, poppa lite popcorn och koka te. Som jag skrev innan så är helgen ännu inte över, så jag ska mysa bort de sista timmarna av den här underbara helgen.

Kommentarer
Postat av: Annica

Det lät bra det :D

2010-09-13 @ 15:14:17
URL: http://thisisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0