8 oktober - Älskade sambo

När jag kom hem idag så hade min kärleksfulla sambo lagat middag samt städat. Jag har sån otrolig tur som har världens bästa sambo!
Hur som helst. Schnitzel och strips stod på menyn till middag och det var hur gott som helst! Nu sitter vi och tittar på NHL och har myskväll.
Julstämning har vi också då vi köpt hem julmust och clementiner. Suck on that! Bara 10 veckor kvar tills julafton och jag tänker inte snåla på tjuvstarten. Tomtegröt blir det till frukost imorgon också:)

Men detta blir kort. Jag ska nog krypa ner i sängen så jag orkar upp till IKEA imorgon. Längtar dit och längtar hem så jag får göra om lite här hemma.

Med dig är jag lycklig!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Meeen va snäll han är! :)

2010-10-09 @ 09:06:40
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/
Postat av: Emie

Känns det inte lite sjukt att tänka att 'nästa jul' då är ni en till som firar jul? :) Haha!

2010-10-10 @ 20:24:06
URL: http://emien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0