7 oktober - Torsdag kväll

Just nu så sitter jag och gör allt jag kan för att inte pilla på mina naglar. Imorgon ska jag till stan och sätta på tippar och bara för det så sitter jag och vill riva i dom nu. Mitt psyke är inte stabilt när jag vet att någonting sånt ska hända. Hur som helst så imorgon blir dom iallafall fina och det kommer nog upp en bild på resultatet.

Inatt fick jag sova lite längre och det behövdes. För första gången på länge så kände jag mig utsövd när jag vaknade och gissa vad skönt det var! Nu förstår jag iallafall verkligen vad alla andra gravida har pratat om när dom säger att dom är kissnödig hela tiden, haha! Man kan verkligen inte sova en hel natt.

Imorgon är det redan fredag och här hemma blir det mys med god middag och film. Känner jag oss rätt så lär vi nog tvinga hit Karl, han tar med chips och dricka från Statoil och vi står för popcorn. Efter en film så brukar han alltid spöa oss i kortspel. Jag sätter 50 spänn på att det blir så imorgon med! :)

Nu duschen och sen fil med specialflingor och torkade bär, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0